Mandala’s

Van sinterklaas had ik een boek gekregen over mandalas haken.

Hier heb af ik de afgelopen dagen wat zaken uitgemaakt:

wp-1483523974617.jpg wp-1483521274882.jpgwp-1483521274879.jpg

De kleuren zijn stonewashed kleuren van de Xenos. De laatste mandala heb ik nadat de mandala klaar was nog een rand vasten om een ijzeren ring gehaakt en op iedere middelste stokje van de bogen een vaste gehaakt Deze hangt nu voor het keukenraam.

 

 

One response to “Mandala’s”

  1. Forever38.com says :

    Ik vind het altijd heerlijk om mandala’s in te kleuren, zo rustgevend. Ik wist niet dat je ze ook kon haken. Ben benieuwd of het haken even rustgevend is ?

Geef een reactie

