Boom

Al een hele tijd had ik het patroon liggen voor de boom van Mieks creatie. Zij heeft ook de vogels die ik al eerder heb gehaakt ontworpen. Ook het vingerpoppetje kikker wat ik al eens heb gemaakt is van haar. Hier kun je zien welke patronen ik al allemaal van haar heb gemaakt.  Haar patronen zijn altijd erg duidelijk met veel foto’s wat het makkelijker maakt om het te maken.

Uiteindelijk ben ik toch een keer begonnen met de boom. Ik merkte wel dat omdat ik erg strak haak, de plankendragers die ik moest gebruiken wat lastiger pasten dan moest. Hier een foto van de wortels en de stam nog niet gestoffeerd.

wp-1479841535833.jpg

Na de stam en veel takken gehaakt te hebben was dit het uiteindelijke resultaat.

wp-1479836953513.jpg

Nu staat hij op de kast, zitten de vogels erin en zit kikker lekker te schommelen.

wp-1479836953528.jpg wp-1479841681615.jpg

Geef een reactie

