Tassenhanger

Voor mijn moeder heb ik een hele tijd geleden een bungelpopje gemaakt om aan haar tas te hangen. Helaas is de draad waarin deze hing versleten en is ze hem verloren. Dus de vraag kwam of ik weer iets nieuws kon maken. Tuurlijk kan ik dat. Dus eerst een schaapje gemaakt, maar deze vond ik zelf niet leuk genoeg om aan haar te geven. Maar ik wil hem toch even laten zien hier.

wp-1470596485175.jpg

Daarna bedacht ik me opeens dat er de CAL (crochet along is) die loopt tot aan de Amigurumi dag in Oktober. Hier is het eerste patroon te vinden. Al snel bleek op facebook dat het een flaminog werd. Het leek me dan ook wel leuk om deze te maken voor aan de tas te hangen. Deze was wel goed gelukt en hangt sinds gisteren ook aan de tas van mijn moeder.

wp-1470596485162.jpg wp-1470596485182.jpg

Aan het hoofdje heb ik nog een ketting van lossen gemaakt en daarna een toer terug met halve vasten. Hier heb ik een sleutelhanger aangemaakt. Hopelijk houdt deze het langer vol.

 

 

One response to “Tassenhanger”

Geef een reactie

