Cactussen

In de keuken hebben we een heel smal vensterbankje, waar ik altijd kleine potjes met plantjes heb staan. Helaas gaan de meeste plantjes die ik daar neer zet dood. Wat ik me opeens bedacht was dat het misschien wel leuk zou zijn om daar gehaakte plantjes neer te zetten.

Na wat kort gezoek kwam ik op de cactussen van Wolplein.nl. Het zijn gratis patronen. Ik heb twee patronen gebruikt uit de selectie.

wp-1470596485203.jpg wp-1470596485150.jpg

De bolle lichte groene cactus heb ik twee keer gemaakt en staan aan de buitenkanten van het raam, de donker groene staat in het midden. Het ziet een stuk gezelliger uit dan verdroogde plantjes als je aan komt rijden.

 

 

Geef een reactie

