Anna en Elsa

Een tijd terug blogde ik over een peanuts box . Hierin had ik ook vermeld dat er een frozen set te koop was bij BOL. Deze had ik ook besteld en ook al een tijdje in huis, maar met Hero en de Draak en de rainbow blanket kwam het er maar niet van. Uiteindelijk heb ik nu toch Anna en Elsa af. Eerst Elsa gemaakt:

wp-1470596594597.jpg

En vervolgens Anna.

wp-1470596485978.jpg

Bij Anna hoort eigenlijk nog een cape en een pet, maar mijn dochter vond haar zonder leuker. Dus dan maar geen cape. Ze is helemaal blij en vraagt nu wanneer ik de rest uit het boekje ga maken.

Nou ja.. wie weet ooit een keer, maar eerst weer andere dingen doen.

Geef een reactie

