Pixelpatroon Elsa

Toen ik bezig was met het paardenhoofd kreeg ik steeds de vraag of ik ook zoiets wilde maken van Barbie. Ik kon niet echt pixelpatronen vinden van Barbie, maar wel van Elsa. Aangezien de jongste dochter helemaal weg is van Frozen, was dat ook goed. Ik heb samen met haar de kleurtjes uitgezocht uit de voorraad die ik had. Het pixelpatroon kwam ik in pinterest tegen. Ik ws bang dat de achtergrond te druk zou worden, maar uiteindelijk vind ik hem toch wel leuk geworden. de achterkan bevatte heel veel losse draadjes en heb ik dan ook uitgewerkt met een stukje stof. Ook deze hangt nu op de slaapkamer deur.

IMG_20151011_233854         IMG_20151011_233906

Het pixelpatroon is hier te vinden. Iedere pixel is twee stokjes.

 

Trackbacks / Pingbacks

  1. Een boel werkjes weer af | HaakBlog - oktober 20, 2015

Geef een reactie

