Peanuts box

Op twitter kwam ik een superleuk berichtje tegen.

Volgens de twitteraar was hij bij Bol.com besteld, maar ik kon hem niet vinden. Toen ik haar vroeg naar een bestelnummer bij bol.com kwam er meteen een reactie van Bol.com en heb ik hem ook besteld. Ik was vroeger namelijk helemaal weg van Snoopy. Het duurde niet lang of het pakketje kwam binnen. Ik ben begonnen met de WWI snoopy, want die vond ik altijd helemaal super. Het boekje is helemaal leuk. Er staat van 12 figuren het patroon in en er zit materiaal in voor Charlie Brown, Snoopy en Woodstock, inclusief twee haaknaalden en een naainaald. Tijdens het bestel proces zag ik ook dat er een set van frozen is, dus die ook maar besteld. Deze is pas per november leverbaar dus dat is nog even wachten.

Snoopy is af, en de volgende wordt woodstock.

IMG_20151018_215634 IMG_20151018_215654

//platform.twitter.com/widgets.js

Trackbacks / Pingbacks

  1. Een boel werkjes weer af | HaakBlog - oktober 20, 2015
  2. Woodstock | HaakBlog - november 2, 2015
  3. Anna en Elsa | HaakBlog - augustus 7, 2016

Geef een reactie

