Een boel werkjes weer af

De vorige blog liet een filetpatroon van een paardenhoofd zien. Deze is ondertussen helemaal af en hangt bij mijn oudste dochter op de deur. Hij moet nog steeds afgewerkt worden, maar hij moest eerst even gespannen worden. Daarna ben ik begonnen met een pixelpatroon van Elsa. Mijn jongste dochter is namelijk helemaal gek van Frozen. Ondertussen vroeg er ook nog iemand of ik een minion sleutelhanger wilde haken voor zijn zoontje, kwam ik een leuke granny tegen om te proberen en was ik helemaal weg van een Peanuts pakket bij Bol.com. Kortom, tijd om de blog bij te werken en alle haakwerkjes weer te showen. De volgende blogs komen er zo aan.

Geef een reactie

