Ridders en jonkvrouwen

Het is een hele tijd geleden dat er hier een nieuw berichtje is geplaatst. Het is niet dat ik niet meer haak, maar ik zet het niet meer zo vaak op deze site. Ook haak ik zoals al eerder gezegd een stuk minder dan een jaar geleden. Nu even de tijd om deze blog weer eens bij te werken. Buiten regent het en mijn man is de schuur aan het opruimen, dus een prima tijd hiervoor.

Mijn dochters werkten allebei op school aan het thema ridders en jonkvrouwen. Nu herinnerde ik me dat ik hier een keer ridders had gezien. Hierop was ook een link naar een jonkvrouw te vinden.

IMG_20150308_191410

Helaas had ik geen kurken, maar heb ik het met wasknijpers gedaan.

 

One response to “Ridders en jonkvrouwen”

  1. Micheline Rens says :

    ik ben zelf helemaal weg van de riddertjes, goed idee met die wasknijpers, ik heb een heleboel kurken liggen en kan er best missen, ik wil je ze met plezier opsturen
    micheline (kruissteekmieke.blogspot.be)

Geef een reactie

