Eerste opdracht is af.

Een tijd terug kwam de vraag of ik ook haakte in opdracht. Ik had dit nog nooit gedaan, maar het verhaal erachter raakte me zo dat ik besloot om het deze keer te doen. Het bleek dat het om 8 vogels ging. Ik kan nu nog niet teveel zeggen, want ze zijn bedoeld als kerstcadeau en ik wil natuurlijk niet de verrassing bederven. De foto’s volgen dan ook later. Ik vond het uiteindelijk erg leuk om te doen. Het is ook erg leuk om te zien hoe alle vogels hetzelfde zijn, maar toch anders. Ik kan er niet op wachten om ze morgen af te leveren. Ik ben erg benieuwd naar de reactie. Na de kerstdagen volgen de foto’s en een verslag van de reactie.

 

Geef een reactie

