Sinterklaas

Zoals in mijn vorige blog al gezegd, ben ik bezig met het maken van een aantal roodborstjes. Er zijn er ondertussen 6 af. Dus besloot ik even wat anders te gaan maken. Ik kwam bij de boeken voordeel pakketten tegen voor het haken van sinterklaas en zwarte Piet handpoppen. De sinterklaas is ondertussen af. Ondanks dat ik toch de juiste haaknaald heb gebruikt, pas zelfs de hand van Lisa er niet in. Haak ik toch te vast of….
Hij is wel leuk geworden, maar dus niet echt bruikbaar als handpop. Hij staat nu op de kast.

image

Trackbacks / Pingbacks

  1. Zwarte Piet | HaakBlog - januari 1, 2015

Geef een reactie

