Haak je nog wel

Ik hoor het jullie vragen. Het is alweer een tijdje geleden dat de laatste blog geschreven heb. In de tussentijd heb ik niet stilgezeten. Wel heb ik minder tijd voor haken, aangezien ik weer volledig werk en ondertussen ook nog een eigen consultancy bedrijf gestart ben. Maar ik haak nog steeds. Ik ben op dit moment bezig om in opdracht van iemand 8 roodborstjes te haken. Zodra de roodborstjes de juiste bestemming bereikt hebben, zal ik het verhaal hierachter vertellen. Daarna, ik heb er ondertussen 5 af, weet ik nog niet wat ik ga haken. Misschien de boom van Mieks creaties, of de iglo met eskimo’s. Van de andere kant ben ik ook al lang op zoek naar patronen voor de poppen van mijn kinderen, dus misschien wordt het wel iets voor hun. Wie nog een tip heeft…. ik houd me aanbevolen.

One response to “Haak je nog wel”

  1. Ceeke says :

    Hey, ik las net je blogpost. Misschien kan je eens checken op amigurumibb.com? Daar is wel een en ander leuks te vinden. Groetjes, Ceeke

Geef een reactie

