De Kitty deken is af………….. (voor de helft)

Misschien een beetje een rare titel, maar de Kitty deken is af, ware het niet dat ik deze week besloten heb dat het een dekentje moest worden voor op het bed van Lisa. Qua breedte past hij prima, maar qua lengte moet hij 2x zo groot worden. Er komt dus nog een stuk onder, waar dan “Hello Kitty” komt te staan. Lisa wil dit graag in het geel. De materialen zijn al besteld hiervoor, want uiteraard heb ik nu meer wit nodig en geel had ik ook niet zoveel voorradig. Maar het eerste stuk is af. Hieronder de foto en de statistieken (vorige update is hier te vinden):

wpid-DSC_2636.jpg

 

chart_1 chart_2

 

Het gemiddelde over het totaal aantal dagen is opgelopen tot 2.63 vierkantjes per dag. De totale tijd die ik erover gedaan heb is 123 dagen. Van de 123 dagen heb ik 56 dagen ook echt aan het dekentje gewerkt. Dit betekent dat het gemiddelde aantal vierkantjes op de haakdagen ligt op 5.8.

Zoals je in het percentage grafiekje kunt zien (en in de titel), komt er een even groot stuk nog aan vast (dus ook weer 324 vierkantjes). Ik ga echter ook aan de deken van Andrea beginnen, de hoeveelheid vierkantjes zal dus niet meer zo snel oplopen als de laatste maand.

Trackbacks / Pingbacks

  1. Dekens | HaakBlog - maart 27, 2014

Geef een reactie

