Proeflapje

De Kitty deken die ik aan het maken ben wordt voor Lisa. Voor Andrea wilde ik ook graag een deken maken. Andrea is wel een hartjes meisje, dus toen ik deze deken zag wist ik meteen dat deze voor haar moest worden. Aangezien ik niet goed wist hoeveel materiaal ik nodig zou hebben heb ik eerst een proeflapje gehaakt. Het randje eromheen is gehaakt volgens dit patroon.

image

Het materiaal is acryl van de zeeman en het lapje is gehaakt met haaknaald 5 mm. Andrea wilt straks roze en paarse hartjes hebben. Het materiaal is al gekocht, dus binnenkort kunnen we beginnen.
Het proeflapje fungeert nu als tafelkleedje.

Trackbacks / Pingbacks

  1. De Kitty deken is af………….. (voor de helft) | HaakBlog - februari 7, 2014
  2. Dekens | HaakBlog - maart 27, 2014
  3. Deken is af! | HaakBlog - september 27, 2014

Geef een reactie

