Yin-yang

Ik wil heel graag een mooi haakwerkje voor ons slaapkamerraam maken. Een zoektocht op internet leverde een mooi plaatje op voor een filethaakwerk. Hij was vrij groot, dus op advies van manlief toch maar eerst op zoek gegaan naar een kleiner patroon om te kijken of het mooi wordt en een idee te krijgen van grootte. Dat was maar goed ook. Ik vond een mooie yin-yang van 18×18 pixels. Deze heb ik gemaakt en meet 13×13 cm.

image

Het andere patroon is 85 pixels breed en wordt dan dus ongeveer 65cm breed. Toch wel een beetje te groot voor het slaapkamerraam. Dus toch maar op zoek naar een kleiner patroon.

One response to “Yin-yang”

  1. jellinacreations says :

    Wat een mooi patroontje! Ik heb hem gepint.
    Wat me ook mooi lijkt is om met meerderen aan elkaar een
    dekentje of kussenhoes te maken 😉

Geef een reactie

