Freubelweekend 2

Zoals al in de vorige post gezegd, dit weekend weer even wat andere projectjes gedaan. De tiara was voor Andrea en voor Lisa heb ik een Kitty tasje gemaakt.

wpid-DSC_2607.jpg wpid-DSC_2605.jpg

 

Het patroon komt hier vandaan, maar ik heb een aantal dingetjes gewijzigd. Zo heb ik toen ik het tweede deel gehaakt heb, de beide roze delen aan elkaar gehaakt met vasten. Het koord is gepunnikt. Ik heb (nog) geen sluiting erop gemaakt, maar dat ga ik misschien nog wel een keer doen.

Beide kinderen zijn erg blij.

 

Trackbacks / Pingbacks

  1. Freubelweekend | HaakBlog - januari 26, 2014
  2. Hello Kitty | HaakBlog - februari 6, 2014

Geef een reactie

