Nog 108 vierkantjes te gaan

Zoals al in een eerdere blog gezegd, haak ik zoveel mogelijk aan mijn kitty deken. Dit is te zien in de statistieken. Hij is nu voor 2/3 af, dus nog 1/3 (=108 vierkantjes) te gaan. Hij wordt steeds leuker. Ondertussen draaien de raderen voor mijn volgende project, maar daarover een andere keer meer.

Hieronder de foto en de statistieken. De foto moet ondertussen op de grond gemaakt worden want hij past niet meer op de bank.

2014-01-23 09.58.35

chart_1 (1) chart_2 (1)

Er zijn nog 3 rode vierkantjes, 27 zwarte en 78 witte vierkantjes te gaan. Ik ben nog steeds met de eerste bol rood bezig, met de 3 bol zwart en de 7e bol wit. Het gemiddelde staat nu op 2,0 vierkantjes per dag (dat is inclusief de niet gehaakte dagen). Het gemiddelde op de gehaakte dagen staat op 5,3 vierkantjes per dag. Dus theoretisch nog zo’n 20 haakdagen nodig om de vierkantjes af te maken. Daarna moet er nog een leuke rand omheen, maar ik denk dat dat gewoon een rij stokjes wordt.

Trackbacks / Pingbacks

  1. Hello Kitty | HaakBlog - februari 6, 2014
  2. Proeflapje | HaakBlog - februari 6, 2014
  3. De Kitty deken is af………….. (voor de helft) | HaakBlog - februari 7, 2014

Geef een reactie

