Hij is voor de helft af!

Ik heb me voorgenomen om de komende tijd voornamelijk te haken aan de pixeldeken. Dat heeft geloond. Hij is voor 50% af! Nog 162 vierkantjes te gaan.

2014-01-16 09.14.32

Je kunt nu ook wel al zien wat het gaat worden denk ik. Ik vind het erg leuk om te zien hoe hij steeds verder groeit (de vorige update staat hier) en ik ben het nog steeds niet zat. Hieronder weer de grafiekjes en wat statistieken.

chart_1 (1) chart_2 (1)

Ik ben ondertussen met de 5e bol wit bezig en de 2e bol zwart. Het daggemiddelde staat nu op 1.62 vierkantjes per dag. Hierbij zijn de dagen dat ik er niet aan gewerkt heb ook meegeteld. Als ik alleen de dagen tel dat ik gehaakt heb, dan staat het gemiddelde op 4.9 vierkantjes per dag.  Als ik dit gemiddelde volhoud, dan ben ik nog 33 dagen bezig om de rest af te maken (mits ik iedere dag eraan werk).

 

 

Trackbacks / Pingbacks

  1. Nog 108 vierkantjes te gaan | HaakBlog - januari 23, 2014

Geef een reactie

