Minion

Soms maak ik ook dingen op bestelling. Deze minion is bijvoorbeeld “besteld” door een collega van mij. Ze vroeg mij of ik een minion kon maken voor haar zoontje. Ja hoor dat kon ik wel. Ik had deze namelijk al een keer gemaakt. Ze wilde echter het liefst eentje met 1 oog. Okay, dan moet ik gaan kijken hoe ik dat ga doen. Het basis patroon is hetzelfde als de vorige minion en komt hier vandaan. Hij is uiteindelijk wel goed gelukt (vind ik).

image image

Het oog is als volgt gedaan:
Wit:
1. 21 vasten in een magische ring.
2. 1 vaste haken en 2 vasten samenhaken. Herhaal tot het einde
Hecht af. In het midden is een veiligheidsoog geplaatst.

Grijs:
1. 10 vasten in een magische ring
2. 2 vasten in elke vaste
3. 1 vaste in elke vaste, in de achterste lus
4. 1 vaste in elke vaste.
Hecht af.

Naai het witte gedeelte in het grijze deel.

Geef een reactie

