Deken update

Voor het einde van het jaar nog even een snelle eindsprint gemaakt met de deken. Er waren zoveel andere leuke dingen te haken dat de deken een beetje op de achtergrond was geraakt. Nu de kersthaaksels weer voorbij zijn en de proefhaaksel ook gedaan zijn, had ik weer even tijd voor de deken. De vorige update dateert van 27 oktober

wpid-DSC_2558.jpg

Het begint al ergens op te lijken, al zeg ik het zelf. Maar als je nog niet weet wat het wordt, dan houd ik dat toch nog even geheim. Hieronder weer de statistieken

Er zijn 108 vierkantjes gehaakt, 77 witte, 23 zwarte en 8 rode. Hij is nu voor 33,3% af. Ik ben met de vierde bol wit bezig, en met de eerste bol zwart (die is nu op) en met de eerste bol rood. Het daggemiddelde staat op 1,27 vierkantjes per dag.

Er zijn nog 216 vierkantjes te gaan. De gemiddelde tijd per vierkantje is 15 minuten. Er zitten dus al 27 uur haakplezier in de deken. En er is nog 54 uur te gaan. Moet wel lukken in 2014 lijkt me.

chart_1chart_2

 

Trackbacks / Pingbacks

  1. Hij is voor de helft af! | HaakBlog - januari 16, 2014

Geef een reactie

