Kerstklokken

Mijn moeder houdt altijd wel van kerstversieringen,, dus toen ze de kerstklok zag wilde ze er ook wel een. Het liefst in dezelfde als deze. Helaas was die op. Ik had nog zwart, groen en grijs in de aanbieding. Zwart en grijs wilde ze (inderdaad 2). Ik ben begonnen met de zwarte, halverwege echter, werd de draad opeens dikker, waardoor de verhoudingen niet meer klopten. Dit is een goed voor de poppen van mijn dochters geworden. De tweede was wel gelukt. Hier heb ik weer mooie dennentakjes aan gelijmd en nepbesjes. Daarna ben ik nieuwe zpagetti gaan kopen en haar opnieuw de keuze gegeven welke ze nog meer wilde. Ondertussen ook nog een kleine klok gehaakt met haaknaald 4 en wit garen met lycra erdoorheen. Mijn moeder heeft daarna gekozen voor wit met gouden strepen erdoorheen. Deze klok is dan toch weer groter geworden dan de zwarte, terwijl ze beide met haaknaald 12 mm zijn gemaakt. Om de witte klok heb ik nog een zwarte strik gemaakt. Vanaf dinsdag 24 dec zullen ze een plekje krijgen in Brunssum.
image

Trackbacks / Pingbacks

  1. Kerstmis | HaakBlog - december 30, 2013

Geef een reactie

