Koolmees

Een tijdje terug zag ik een oproep voor proefhaaksters. Het ging om een patroon van koolmeesjes en roodborstjes. Nu was ik nog op zoek naar een leuk patroon voor een vogel dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gereageerd. Een paar dagen later kreeg ik de patronen toegestuurd.
Ik ben meteen aan de slag gegaan en vond het erg leuk om te doen. Het patroon was duidelijk en goed te volgen. Hier en daar heb ik er wel mijn eigen draai aangegeven. Het koolmeesje is af, inclusief een nest en een jonkie. Volgens Andrea en Lisa moeten er nog meer jonkies in het nestje.
Ziehier het resultaat.
image

image

image

Het patroon zal binnenkort te koop zijn bij:  Mieks Creaties.
Het vinger poppetje kikker wat ik al eerder haakte heeft zij ook ontworpen.

3 responses to “Koolmees”

  1. Gre Haan says :

    Wat een leuk vogeltje. Ziet er erg leuk uit.

Trackbacks / Pingbacks

  1. Roodborstje | HaakBlog - december 30, 2013
  2. Vink | HaakBlog - november 4, 2015

Geef een reactie

