Sleutelhangers

In een eerdere blog liet ik al een leuk applicatie uiltje zien, welke ik had omgetoverd tot een sleutelhanger. Het idee hierachter was om voor mijn medecursisten, van de cursus die ik op dit moment volg een exemplaar te maken. Deze zijn nu af. Op tijd voor de laatste cursusdag op 29 november.
De uil staat voor de wijsheid die we nu in pacht hebben na het volgen van de cursus. Daarnaast heb ik er nog een gelukspoppetje (gekocht op de KreaDoe) aangehangen voor alle geluk in de toekomst.
Uiteraard heb ik niet 9 identieke uiltjes gemaakt, maar allemaal andere kleurencombinaties.
wpid-DSC_2370.jpg

Geef een reactie

