Heksen

Mijn oudste dochter had vandaag een heksenfeest. Zoals als eerder vermeld had ik daarvoor een heksenmuts gemaakt. Uiteraard moest er ook nog een heksencape bij. Helaas hadden we geen naaimachine meer, dus dat werd lastig. Uiteindelijk maar besloten om er eentje te kopen. Zo gezegd zo gedaan, dus donderdag hadden we opeens een naaimachine. De stof had ik online besteld, want er is nergens in Nieuwegein een stoffen winkel te vinden. Ook op de markt stond geen stoffenkraam. Voor beide kinderen heb ik donderdag een cape gemaakt. Op de achterkant van de cape hebben ze allebei nog een spinnenweb, gehaakt volgens het patroon bij de muts.
Het heksen feest was een succes en mijn dochter is ook helemaal klaar voor carnaval.
De muts heb ik trouwens verstevigd met chenille draad.

image

Geef een reactie

