Schildpad

Mijn eerste werk met textielgaren is een feit. Op de Kreadoe was ik meteen verliefd op deze schildpad bij Creatief drechtsteden. Dus ik heb daar alle materialen gekocht (uiteraard aan het begin, dus de hele dag ermee gesleept) en ben ermee aan de slag gegaan. Het patroon dat ik had gekregen was van een andere versie schildpad. Niet met twee kleuren schild en niet met een petje op. Ik heb dan ook redelijk zitten improviseren.
Zo is de laatste toer van het schild in de voorste lussen gehaakt, zodat de onderkant er in de achterste lussen aan vast gehaakt kon worden met vasten. De poten en de kop zijn gevuld met panties, dus mijn kast is ook weer opgeruimd.
image imageimageimage
Alles is gehaakt met haaknaald 12mm. Het schild (2 kleuren tegelijk), de poten, de onderkant en de onderkant van de kop zijn gehaakt met ZtringZ. De pet en tong met zpagetti.

Trackbacks / Pingbacks

  1. Ollie de schildpad | HaakBlog - november 18, 2013
  2. Kikker poef | HaakBlog - november 21, 2013

Geef een reactie

