Rupsje Nooitgenoeg

Voor een klein meisje in Utrecht heb ik het boekje van Rupsje Nooitgenoeg gekocht. Het leek me wel leuk om daar het Rupsje bij te haken. Deze had ik namelijk nog op mijn inspiratie pagina staan. Zo gezegd zo gedaan. Het haken was niet heel veel werk, maar het in elkaar zetten was wel nogal lastig. Het patroon vond ik bij Cute Amigurumi en is vertaald in het Nederlands vanuit Hollywood Cerise. Ik vond echter de haren op de rug minder leuk, dus die heb ik weggelaten. Ook heb ik het rupsje een klein mondje/neusje gegeven.

image        image

image

Het rupsje is gemaakt met haaknaald 2.5mm.

Trackbacks / Pingbacks

  1. Kraambezoek | HaakBlog - december 15, 2013

Geef een reactie

