Deken update

Het is ween een tijdje geleden dat ik iets op mijn blog heb geschreven. Heb ik niet gehaakt? Jawel hoor, maar we zijn lekker een weekje op vakantie geweest. Heerlijk met zijn viertjes in een bungalow in Leiwen (Duitsland). We hebben supermooi weer gehad en lekker genoten. Uiteraard had ik haakspullen bij me. Ik had alles voor mijn deken meegenomen. Meer had ik niet meegenomen. Dus deze is weer flink opegschoten. De afgelopen dagen heb ik er echter niks aangedaan. Na  het weekje duitsland zijn we naar mijn ouders gegaan en de dag erna naar de dierentuin. Eenmaal thuis was ik total-loss van de dierentuin, de reis en alles weer opruimen, dus lag ik vroeg in bed. Nu is alles weer in het gareel en kan de school weer beginnen.

Hieronder weer een foto en de statistieken:

image   chart_1 chart_2

Er zijn nu 68 vierkantjes gereed, wat neerkomt op 21%. Van alledrie de kleuren is nu minimaal 1 vierkantje gemaakt. Het daggemiddelde stond na de vakantie op 4 vierkantjes per dag, maar is nu alweer gezakt naar 3.4 vierkantjes per dag. Deze zal nog verder gaan zakken. De komende dagen zal ik me voornamelijk met andere haakwerkjes bezighouden. Ik heb op dit moment 3 andere projectjes lopen. Er zijn nu twee bollen wit gebruikt, ben nog met de eerste bol zwart bezig en (uiteraard) met de eerste bol rood.

Trackbacks / Pingbacks

  1. Deken update | HaakBlog - december 31, 2013

Geef een reactie

