Slinger

Op zondag 13 oktober krijgen we een haakworkshop van LajeT. Liesanne is een oud-collega van mij en zij heeft me warm gemaakt voor het haken door leuke patronen aan te bevelen toen ik net begon met haken. Zoals jullie ondertussen wel weten ben ik toen niet meer gestopt met haken. Het leek een vriendin van mij wel leuk om een keer van een ervaren persoon te leren haken: het idee was geboren. Ik wist dat Liesanne ook workshops gaf.

Liesanne was hier wel voor in (ondanks dat ze in Zeeland woont). Omdat ze zo ver reist om ons de kneepjes van het haakvak bij te brengen, leek het me wel leuk om iets voor haar te maken, maar ik wist nog niet helemaal wat. Ik was ondertussen wel al met een slinger begonnen zoals beschreven in dit patroon, maar dan met 1 kleur. De letters zijn uitgeknipt uit vilt en op de vlaggetjes geplakt. Ik vind hem erg geslaagd. Hopelijk vindt Liesanne hem ook leuk.

image

Geef een reactie

