Nieuw project vorderingen

Zoals al eerder vermeld, was ik aan het wachten op het materiaal voor een nieuw project. Het is ondertussen al een paar dagen geleden gearriveerd en ik ben ook al begonnen. Het zal een deken worden van granny squares. Het precieze ontwerp hou ik nog geheim. Het is echter heel veel werk. Ik zal regelmatig een update posten. Aangezien ik een beta-persoon ben, heb ik een spreadsheet gemaakt om de vorderingen in bij te houden.

DSC_2235chart_1chart_2

5 responses to “Nieuw project vorderingen”

  1. Monique says :

    Hoi, ik vind dit als hello kitty verzamelaar een super mooie deken.. ik heb een vraag over welke wol en haaknaald je gebruikt hebt en wat de afmetingen zijn.. ik haak zelf veel met royal van zeeman en saskia van wibra. Deze zijn 100 gr en haak met naald 4/5. Hoeveel bollen heb je ervoor gebruikt? Zou het fijn vinden om een mail terug te ontvangen want dit is super! Gr monique

    • svinkhermeling says :

      Hoi Monique,
      Leuk dat je hem zo leuk vindt. Ik heb Phil cotton 3 gebruikt. Haaknaald 2,5 mm. Ik heb 10 bollen wit, 4 bollen zwart en 1 bol rood. Ik haak wel vrij strak, zodat ik 22-23 grannies uit 1 bol krijg. Doordat het met katoen gehaakt is wordt hij vrij zwaar.
      Suzanne

  2. Monique says :

    oke heel erg bedankt! ik ga vanmiddag nog 3 zwart bijhalen en een hele hoop wit!

Trackbacks / Pingbacks

  1. Deken update | HaakBlog - oktober 18, 2013

Geef een reactie

