Genoeg geoefend

Misschien een rare titel voor deze blog, maar ik kan het uitleggen. Ik heb een superleuk idee opgedaan op facebook wat ik ga maken als nieuw project. Het garen hiervoor wordt waarschijnlijk morgen geleverd. Een deel hiervan is een nieuwe techniek, die ik toch even eerst wilde uitproberen. Dat zie je hieronder.

image

Het zijn granny squares gemaakt volgens dit patroon en “on the go” aan elkaar gehaakt volgens deze site. Na 8 granny squares vond ik het genoeg. Om toch nog iets nuttigs ervan te maken, heb ik de losse einden aan elkaar genaaid en het herfsstukje erin gezet.

imageimage

PS het nieuwe project behelst 324 granny sqaures, dus dat duurt nog wel even. Tussendoor zal ik af en toe een update plaatsen en ook vast nog wel andere dingen tussendoor haken.

Geef een reactie

