Stilte?

Het is een beetje stil op dit blog. Haak ik niet meer? Jawel hoor, maar ik ben op dit moment bezig om een Maya de Bij te haken. Deze is nogal veel werk, dus voorlopig zullen er niet veel nieuwe dingen op dit blog verschijnen. Tussendoor haak ik dan af en toe wat kroontjes (volgens dit patroon), voor de traktaties van Lisa. Deze moeten af zijn op 25 september. Heel misschien dat ik tussendoor ook nog wel een vingerpoppetje van Kikker en zijn Vriendjes maak. 

Het lijkt dus alsof ik niet meer haak, maar er gebeurt nog genoeg, alleen niks om op de blog te zetten

Trackbacks / Pingbacks

  1. Lisa wordt 3 jaar | HaakBlog - september 26, 2013

Geef een reactie

