Rokje

Eigenlijk was dit rokje bedoeld voor pop Annabel. Het bleek toch een beetje te eng, dus daarom is hij voor babypop geworden. Het patroon voor de rok vond ik hier. Hij is gemaakt met Drops garen en haaknaald 2.5mm. Ik heb wel besloten dat het teveel werk is om zo’n rokje voor mijn dochters te maken.

image

image

Nu nog een mooi truitje maken en babypop is weer helemaal van deze tijd.

3 responses to “Rokje”

  1. E Strea Chikitu says :

    wow! Mooi geworden hoor! Leuk dat je mijn patroon gebruikt hebt.
    Maar als je het haakt met Paris van drops kun je haaknaald 4,5 of zelfs missschien 5 gebruiken.
    Dat gaat best snel!
    en je kunt het goed 🙂

    • svinkhermeling says :

      Thanks voor je reactie. De naald 2.5mm is een soort van mijn holy grail. Maar je hebt gelijk, met een grotere naald gaat het stukken sneller. Misschien dan toch ooit nog een keer eentje maken voor mijn dochter. Wie weet.

Trackbacks / Pingbacks

  1. Truitje | HaakBlog - augustus 20, 2013

Geef een reactie

