Zonnetje

Tijdens mijn rondsnuffel sessies op andere haakblogs kwam ik een mooi zonnetje tegen op de site van Marijtje. Ik vond hem erg mooi, maar wist nog niet goed waar ik hem voor kon gebruiken. Gisteren toch eraan begonnen (terwijl ik ook nog met 2 andere dingen bezig ben). Helaas lukte het niet. Na wat heen en weer gemail bleek dat er een foutje in het patroon zat. Ze heeft dit meteen aangepast en ziehier mijn zonnetje. Het eerste zonnetje is mislukt, maar is nog steeds leuk genoeg om ergens op te naaien (telefoonhoesje?). Het tweede zonnetje (niet op de foto zichtbaar) was een probeersel en mislukt. Het derde zonnetje (rechts op de foto) is uiteindelijk wel mooi geworden. Volgens Lisa was het een pannenlap, dus misschien eindigt hij in hun keukentje. Anders ga ik er nog een paar van maken en wordt het een truitje voor babypop. Wie weet…..

2013-08-18 19.44.27

Trackbacks / Pingbacks

  1. Truitje | HaakBlog - augustus 20, 2013
  2. Goede doel | HaakBlog - augustus 23, 2013

Geef een reactie

