Zpagetti

Er zijn veel leuke patronen te vinden op internet die met zpagetti gemaakt zijn. Dus in het kader van de verandering wilde ik het ook eens proberen. Ik maak namelijk al mijn werkjes tot dusver met een 2.5 mm haaknaald. Dus naast de zpagetti ook een bamboe naald van 10 mm gekocht.
Dit is het resultaat geworden.
image
Ik wilde eerst meteen stoer een kom maken, maar uiteindelijk maar besloten om een proeflapje te maken. Het is niet echt aan mij besteed. Misschien ook omdat het eigenlijk met een 12 mm gedaan moet worden? Over een tijdje nog maar eens een keer proberen, maar voorlopig hou ik het bij 2.5 mm.

Trackbacks / Pingbacks

  1. Kraambezoek | HaakBlog - december 15, 2013

Geef een reactie

