Clematis

Een tussendoor projectje gedaan. Mijn moeder zei dat ze het wel leuk zou vinden om voor haar verjaardag gehaakte bloemen te krijgen, die ze dan als broche kan gebruiken. Zo gezegd zo gedaan. De eerste keer lukte het niet helemaal, omdat ik nogal strak haak, waardoor niet alle steken om de gehaakte lus heen konden. Dat zat me toch niet lekker, dus de dag erna nog maar eens geprobeerd, maar dan met een grotere haaknaald (3.5 mm). Dat is de linker geworden in het plaatje. De rechter is gemaakt met een 2.5 mm haaknaald, maar ook losser gehaakt dat ik normaal gesproken haak. Lisa vond de bloem ook wel erg mooi, dus de kleine is nu voor Lisa en de grote was voor Andrea volgens haar. Dus niet voor omi. Ik zal voor omi nog nieuwe bloemen moeten maken. Gelukkig duurt het nog even voordat ze jarig is.

image

Patroon: Bloemen haken

20 Projecten Bloemen haken  Boekenvoordeel, meer dan 120 winkels! - Google Chr_2013-06-13_20-27-11

Geef een reactie

