Pannenlap

Een vriendin vroeg me of ik 4 pannenlappen voor haar wilde maken. Nu heb ik altijd gezegd ik ga geen pannenlapen haken. Maar goed, toch overstag, maar dan wel een uitdagend patroon. Nou ik moet zeggen, dat is gelukt. De eerste is af…. En ik ben er best een beetje trots op. Mijn eerste eigen idee gehaakt en een klein beetje vanuit een patroon. Nu uiteraard nog een keer dezelfde haken en dan nog een andere verzinnen.

Foto’s volgen zodra ze ze gekregen heeft voor haar verjaardag.

Geef een reactie

