Eindelijk af

De tas is eindelijk af! Het was uiteindelijk heel veel werk(meer dan ik dacht). Maar ik ben erg tevreden met het resultaat. Tijdens het maken heb ik vaak ruzie gehad met de draad. Ook bleek dat er nogal veel katoen nodig was (alles is dubbeldraads gehaakt), dus ik was ook constant bezig mijn plannen aan te passen. Het patroon wat ik gebruikt heb heeft als leidraad gewerkt. Ik heb deze uiteindelijk niet volledig gevolgd. De vlinder is de vlinder die ik al eerder gehaakt had.

image image image

Patroon: Hobbydoos.nl

One response to “Eindelijk af”

  1. Dark says :

    This is really happening ? 🙂 goed bezig suus

Geef een reactie

