Nieuw project

Zo langzaamaan vormt het idee voor een nieuw project zich in mijn hoofd. Hoofdlijn is dat het nuttig is voor mij. Dus een telefoonhoesje (maar die heb ik al) een hoes voor mijn tablet, of een tas. Het zal uiteindelijk een tas gaan worden. Een vrij egale tas voor mee te nemen naar mijn yogalessen. Daarop wil ik dan wat bloemen of vlinders gaan borduren. Het basispatroon i al uitgezocht, evenals de kleuren die ik ga gebruiken. Morgen ga ik eraan beginnen. Woensdagavond heb ik weer een yoga les. We zullen zien of hij dan af is.. Geen idee nog…..

Geef een reactie

